Proje Açıklaması

Biyorezonans Tedavileri

Detoks

Vücudumuzda biriken toksinler nedeniyle yorgunluk, güçsüzlük hissi, halsizlik gibi sorunlar ortaya çıkabilmektedir. Biyorezonans ile Detoks uygulaması, vücudumuzdaki civa, kurşun, cadmiyum gibi toksinlerin atılmasını sağlamaktadır.

Sigarayı Bırakma

Biyorezonans cihazı kullanılarak gerçekleştirilen bu uygulama ile hastanın vücudu sigarayı yabancı madde olarak görmeye başlamaktadır. Sigarayı bırakma konusunda etkili bir yöntemdir.

Alerji Tedavisi

Biyorezonans ile alerji tedavisinde öncelikle alerji testi yapılarak hastanın alerjileri tespit edilir. Hastaya biyorezonans frekansları verilerek ve ara testler yapılarak hastanın durumu takip edilir. İlaç kullanılmadan yapılan etkili bir alerji terapisidir

Obezite Tedavisi

Genel muayene ve gerekli testlerin yapılmasının ardından biyorezonans ile obezite tedavisine başlanır. Bağırsak florasının düzenlenmesi, kişiye özel diyet ve egzersiz programları belirlenerek tedaviye başlanır. Hastanın durumu gözlemlenerek süreç takip edilir.

Otoimmun Hastalıkların Tedavisi

Romatoid artrit, tip1 diyabet, bazı tiroid hastalıkları, sedef gibi hastalıkların tedavisi biyorezonans ile gerçekleştirilmektedir. Hastanın kan ve diğer testlerinin yapılmasının ardından kişiye özel olarak tedavi seçenekleri belirlenmektedir.

Ağrı Tedavisi

Akut ya da kronik ağrıların giderilmesi için biyorezonans etkili bir uygulamadır. Fibromiyalji hastalığı oldukça yüksek oranda biyorezonans ile tedavi edilebilmektedir.

Kandida Tedavisi

Kandida, vücudumuzda bulunan bir maya türüdür. Aşırı derece çoğaldığında birtakım hastalıkların ortaya çıkmasına zemin hazırlayabilmektedir. Biyorezonans ile bu kandidalrın çoğalması kontrol altında tutulabilmektedir.

Bağırsak Florası

Biyorezonans ile bağırsakta florasında bulunan faydalı bakteriler desteklemekte, bağırsak geçirgenliği düzenlenmekte ve bağışıklık sistemi regülasyonu sağlanmaktadır.