Well-Being

Ozon Terapi: Birçok hastalığın tedavisinde yardımcı ve destek tedavi olarak kullanılan profesyonel bir uygulamadır.

Biyorezonans Tedavileri: Biyofrekans / Biyorezonans – Trikombin Cihazı; otoimnun, sindirim sistemi, enfeksiyon ve cilt hastalıklarının yanı sıra detoks, sigarayı bırakma ve obezite gibi bir çok hastalığın tedavisinde destek sağlamaktadır.

Fonksiyonel Tıp: Sağlığı korumaya ve geri kazanmaya çalışan, hastalıktan çok hastaya odaklanan tıp yaklaşımıdır. Erken dönemde hastalıkların tespit edilerek kronik hale gelmesinin önlenmesi, biyolojik dengesizliklerin giderilmesi hedeflenmektedir.

Akupunktur: İnce uçlu iğnelerin vücudun farklı bölgelerine batırılması ve bu bölgelerin uyarılması esasına dayanan bir uygulamadır.

Auriküloterapi: Kulaktaki bazı noktaların iğnelerle uyarılması ve alınan yanıtlar ile ilgili organda iyileşme sağlanması esasına dayanan fonksiyonel tedavi yöntemidir.

Glutatyon ve C Vitamini: Glutatyon ve yüksek doz C vitamini tedavisi sayesinde bağışıklık siteminin desteklenmesi, enfeksiyonlarla mücadelenin güçlenmesi ve yaşam kalitesinin artırılması sağlanmaktadır.

Nöralterapi: Lokal anesteziklerin vücuda enjekte edilmesi ve otonom sinir sisteminin uyarılması, düzenlenmesi ve dengelenmesi esasına dayanan bir tedavi yöntemidir.

Gaps Diyet: Bağırsak florasına zarar vermeyen ve bağırsakları iyileştiren yiyeceklerin tercih edildiği bir beslenme yöntemidir.

Kardiyoloji: Kalp hastalıklarının tanı ve tedavisinde, hastalığın durumuna göre erken dönemde tespit edilerek gerekli tedavinin uygulanmasını sağlamaktadır.

Estetik

Burun Estetiği: Burunda doğuştan ya da sonradan ortaya çıkan şekil bozuklukların giderilmesi için yapılan operasyondur.

Burun Eti Küçültülmesi: Burun eti büyümesine neden olan kronik durumlarda, burun eti küçültmek için radyofrekansla uygulanan yöntemdir.

Göz Kapakları Estetiği: Göz kapaklarının düşüklüğünden rahatsız olan kişilere uygulanan bir operasyondur.

İple Yüz Germe: İple yüz germe, yüz ve boyun bölgesinde uygulanabilen ameliyatsız bir cilt gençleştirme uygulamasıdır.

Mezoterapi: Mineral, vitamin ve aminoasitlerin derinin orta tabakasına enjekte edilerek bu bölgenin canlandırılmasını sağlayan bir uygulamadır.

Dolgu Uygulamaları: Dolgu uygulamaları, herhangi bir cerrahi müdahale yapılmadan burun, dudak ve çene bölgelerinde gerçekleştirilen profesyonel estetik uygulamalarıdır.

Horlama Cerrahisi: Cerrahi tedavi sayesinde hava yolunu kapatan dokuları almak ya da küçültmek için uygulanan bir operasyondur.

Sinüzit Ameliyatı: Sinüsleri tıkayan yapıları almak ya da iler derece enfeksiyonu temizlemek için uygulanan cerrahi bir operasyondur.

Kepçe Kulak Estetiği: Kulak kepçesinin öne doğru kıvrıklığının giderilmesini sağlayan cerrahi bir operasyondur.

Botox: Yaşlanma ile birlikte yüzde belirginleşen, mimik kaslarının kasılması sonucunda oluşan kırışıklıkların ve çizgilerin giderilmesi için uygulanan bir operasyondur.

Kliniğimizde uyguladığımız diğer operasyonlar hakkında bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.