Biyofrekans Tedavisi ile Sigarayı Bırakın!

Biyofrekans; maddelerin çevresine yaydığı frekansları kullanarak vücudun o maddeye karşı enerjik bir yolla uyarılması işlemidir. Sigara içerisindeki kimyasallar ve onun yarattığı tahrişlere de anti-aging frekans uygulaması vererek vücuttan daha kolay atılmasını sağlamaktadır. Biyofrekans tedavisi sonrasında; kişinin bünyesi sigarayı yabancı bir madde gibi algılamaya ve sigarayla daha önce hiç tanışmamış gibi davranmaya başlar. Sigaraya karşı bir tokluk ve isteksizlik oluşur. Kişi sigara dumanından aşırı derecede rahatsız olmaya başlar.

Nikotinin vücuttan daha hızlı atılmasını sağlamak için, kişilere bir ay süreyle günde 2 -2.5 litre (8 -10 bardak) su içmeleri tüketmeleri önerilir. Ayrıca hastaya biyoyararlanımı yüksek C vitamini verilmesi de tedaviyi oldukça destekler.

Her maddenin her dokunun tabiatta bir frekansı vardır. (bakterilerin, mantarların, virüslerin, sağlıklı organın, sağlıklı dokunun, hasta olmuş dokunun..)

Biyorezonans – Biyofrekans tedavilerinde hastanın durumuna göre kan analizi yaptıktan, tensor muayene yaptıktan, hastayı iyi dinleyip, geçmiş öyküsünün iyi anladıktan ve not ettikten sonra çıkan kan sonuçları ve muayene sonuçları ile hastada frekans tedavisi uygulanmaktadır. Biyofrekans tedavilerinin bir bölümünü Akupunktur programları ile çalışıyoruz. Yani bu programları iğnesiz Akupunktur olarak düşünebilirsiniz.

Alman patentli, sağlık bakanlığı onaylı ve kayıtlı ‘’Trikombin’’ cihazı ile çalışıyoruz ve bu tedavilerin desteğini veriyoruz hastalarımıza.

Her zaman dediğimiz gibi yaşının iyisi olmak, sağlıklı yaş olabilmek insan kendine yapabileceği en büyük yatırımlardandır. Bu anlamda metclinics olarak wellbeing, yaşının iyisi olmak, sağlıklı yaş almaya yönelik tedavi seçeneklerimizin içerisinde biyofrekans tedavileri de mevcuttur.